16 Aralık 2012 Pazar


Dün doğum günümdü. Bende ilerki senelerde okurum da yüzüm gülümser diye neler olduğunu yazacağım. <3

Bu salaklığı yapan tabii ki Mihri'yle Elif. Çiçek almışlar abi.. Mallar. <3 Adını Mirlif koydum. hihihi.
Film falan izledik. Öyle. Yerim ben onları.

Bir başka mallık yapan bana bir türlü ulaşamayan Büşra'ydı. Cevapsız aramalarda biri. 5 kere mi ne aramış. Gecenin on buçuğunda tekrar aradı ve bana iyi ki doğdun şarkısını söyledi. Anormal insan. 


Bir başka salağımız Melek'ti. Meğer bu salak unutmuş benim doğum günümü. :D Geldi sen anladığında bir ağla bir ağla. :D
Facebook'tan gönderdiği mesajı paylaşıyorum. :)

Şengül'ü de unutmamak gerek tabii. Cidden duygulandırdı beni. T.T


Ve Aslı tabii. Bana ulaşıp doğum günümü kutlamak için her yola başvurdu. Manyak. <3
Twitter'dan mesaj, telefondan aradı olmadı uzuuuuun bir mesaj attı.


Bunlar sadece bir kaç tane. Ben herkese çok teşekkür ediyorum ya.
Allah'ım bana böyle dostlar verdiğin için sana şükürler olsun. <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder