31 Ağustos 2012 Cuma

Mutlu Yıllar Şengül'üm!!!

Doğum günü mesajlarını burdan kutlamak bence daha eğlenceli. Neyse...
Yarın çoook sevdiğim bir salağın doğum günü. Yarın internete girebilir miyim bilmiyorum. O yüzden bugün kutlayayım dedim. Lafı fazla uzatmadan başlııyım.

Sevgili Şengül;

Bunu söylemekten nefret ediyorum ama seni gerçekten seviyorum. O hiçbir şeyi tatkmıyormuşsun gibi tavırların, tamam'lı muhabbetlerimiz, Sims3 karakterlerin, Veysel'in laptopunu kullanamayışın, bana kahveler alman, saçma couple'larımız... Daha niceleri... Bunları cidden seviyorum.

Yarın doğum günün. Yaşlandığını kabul et. -Tamam.- :D İnşşallah mutlu, telefonsuz bir ömür geçirirsin. İstanbul'da kötü yollara düşmezsin. :D :D Bana kahve almaya devam edersin. Güzel bir üniversite hayatın olur.

Adam ol. Öptmsy gömdmby.

(Bu arada vardın mı diye soramadım. Dün geldim ve bilgisayara yeni girdim.)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder