31 Ağustos 2012 Cuma

Misery Loves Cabernet (Dertler Şarabı Sever) nam-ı diğer Düşlerin Peşinde




Bugün biraz yüklenicem bloğuma.. Her zaman giremiyorum ne de olsa.. :D

Geçenlerde bi kitap okudum. Elif'le okul çıkışı A101'den almıştım. Okul yoğunluğu ile okuyamamıştım. Bende yaz tatilinde okudum işte. Kitapta torunun çocuğuna tavsiyelerde bulunuyor. Benim hoşuma gidenleri bir yere yazdım şimdi de buraya yazacağım.


Kitap bu... Şimdi notlarımı paylaşıyorum...

"Birinin evine habersiz gidiyorsan,en azından bes dakika önce telefon et ki ev sahibine oradan oraya koşuşturarak etrafı toplamak ve bulaşıkları lavobaya atmak icin dört dakika kalsın, bir dakikayi da senin ölüm şeklini tasarlayarak geçirebilsin"

"Ailemdeki her akıllı kişi için bir kuruş kenara koysaydım, şimdi bir kuruşum olurdu."

"Görüntüne fazla takılma, ama görmezden de gelme. Müstakbel damat adayların kafanın içini uzaktan göremez."

"Leyleğin seni bırakacağı bacayı seçemezsin; alışmaya bak."

"Mutluluğun sırrı beklentilerini düşük tutmakdır."

"Bazı erkekler bir yerin kaşındığında orayı kaşıyamamak gibi hissettirirler."

"Annelik nankör bir meslektir."

"Hayatında en az 1 kalıcı eserin olsun."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder