15 Ağustos 2013 Perşembe

Elli Ton Üçlemesi

Uzun bir aradan sonra Selamunaleyküm canlar;

Bu yaz tatilimi grinin elli tonu serisiyle geçireceğime kendime söz verdim, nitekim geçiriyorum da.
Bi tatilde sadece 3 kitap mı okunur demeyin. 500-600 sayfa falan zaten. 
Malumunuz Mübarek Ramazan Ayı, kumamaya çalıştım. -en çok Ramazan'da okudum.-
Malumunuz erotik kitap, okunmaz.
Neyse...

İlk kitap...
Bu kitap o kadar değişik bir kitap ki... Iııı... Nasıl anlatsam?..
Daha önce okuduklarıma benzemiyor. Gerçekten benzemiyor.
Bu kitabı bitirdiğimde acaba başlamasa mıydım dedim. Mihriban'ın Christian'a olan aşkı beni canım arkadaşımdan soğuttu. Dediğim gibi farklıydı. Ayrıntıya girip mide bulandırmayalım.


Doğrudur. Bu kitap bittikten sonra evde Christian diye ağlayarak gezdim. 3.'yü okumadım ama bence serinin en güzel kitabı bu. Herkes de öyle diyor. Bana bi tane Christian Grey cınım. Gri gözlü, piskopat olmayanından. 


-güncellenecektir.-

1 yorum:

  1. Mimlendin yavrum. :)
    http://blackbookcat.blogspot.com/2013/09/mimenmisiz.html

    YanıtlaSil