31 Mart 2013 Pazar

.

Uzun zaman oldu blog'cuğum. ♥

Baktım da; en son KELEBEĞİ KURTARMAK isimli kitabı okuduktan sonra yorum yazmışım. Derenin altından ne sular geçti bir bilsen. :D

P*ç Güveysinden Hallice;


2 seneden beri en büyük hayalim: Dizüstü Yayıncılık'ın bütün kitaplarını alıp okumak... :D
Pink Freud ve Pucca'dan sonra bu kitabı buldum bir arkadaşımdan. Bi de yazan da erkek olunca daha çok okuyasım gelmişti ve okudum.
Çok akıcı, komik ve eğlenceli bi kitaptı. Ama okuduktan sonra "Acaba tüm erkekler böyle mi?" diye düşünmeden edemedim. :D
Büyük ihtimalle öyledirler...
Bir cumartesi günümü şenlendiren cici bir kitaptı. Baya güldürdü beni. :D

Onlarlaydım ama Onlardan Değildim;


Kütüphanede ne zaman görsem okumak istediğim ama bir türlü zaman ayıramadığım bir kitaptı.
Irak Savaşı'nı anlatıyor. Cüneyt Özdemir ve arkadaşı gazeteci olarak bu savaşta yer alıyorlar. Amerikan askerleri ile birlikte... O yüzden onlarla ama onlardan değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder